50 Comments of Ai no Poltergeist

Sort by: Popularity / Date
2016-07-04 05:38
17Agree
Total S & M characters and uncensored! I like how Kurosawa thinks he's dominating the other but Yamabuki is totally pulling the strings! My kind of Yaoi!
I also love how they are both very observant of each other...it's so cute!
2nd story : A man and his family is haunted by a ghost from his grandfathers past.
3rd story : A highschool boy transfers over to a new school and is now sitting next to a devil of a classmate!
4th story : A man is convinced that he is a total "S" but with his lover it may just be the other way around!
5th story : A couple since school has an extreme way of giving/receiving affection toward each other.
6th story : A guy is confused as to why his lovers always turn useless or leave him. I think it's him.....
2016-08-12 14:19
1st story was meh with Jerking off scene no actual sex. 2nd story was a meh ghost story with washed over smut. 3rd story was smutless balls. 4th story had pedo vibes with smut. 5th story was a disturbing but addictive story about abusive relationship guided as love. 6th story probably most meaningful and smuttiest but was unejoyable nonetheless. 7th story coulda been ok but felt unfinished. 8th story sucked too. None of these were great.
2016-07-04 11:06
ch1
2016-07-04 19:26
I like it, but it needs to be several chapters long. Hopefully there's more to it.
2016-07-04 16:38
I feel some kinky play is gonna happen.
I love it
2016-09-10 20:09
This manga was fu**ed up.
2016-07-04 21:00
Chap 6
2016-08-09 06:58
Ch 7 is the cutest and the story about ghost too...
I don't understand ch8, and I hate the story about the semes become useless after the uke spoiler them to much...
2016-07-05 12:36
kyaa i wanted more :(
2016-07-10 04:57
c8
2016-07-05 15:17
Didn't really like it. Will not read the future chapters.
2016-07-06 06:10
ehhhh idk
don't bother re-reading
2016-08-15 02:04
Interesting stories each of them. Main story ch2 is the best
2016-07-09 21:58
last stories are really interesting xD
2016-07-11 07:24
Chapter 2
2017-01-11 21:38
Ghost x guy yes.ghost is.majestic hottie. But it was sad.omfg
2016-07-11 15:31
More!
2016-07-11 22:13
That ghost story tho, shit, that was sad yet oddly happy.
2016-08-10 03:52
This was a no-no
2016-08-21 20:19
the poltergeist-story and ch 7
Ai no Poltergeist
Completed   
KOIWAZURAI Shibito 0 released.
School Life / Supernatural / Yaoi
愛のポルターガイスト愛のポルターガイスト(新装版)Poltergeist of Love
Start Reading