Gramophone
April 24, 2017 9:00 am

So the reason why he didn't put it in was because there is no condom? He is well informed about STI/STD lol, still thinking he is a good guy. Dude, you just had to ask, here, take one, take two, take all the condoms you need, just stop being a jerk and make him happy for once (╯°Д °)╯8==D *throw the dildo out of the window*

11 0
  • Otakupig April 24, 2017 9:06 am

    Literally throw the dildo out of the window

  • shortie~
    April 24, 2017 9:07 am

    I like the dildo art XD

  • Anonymous April 24, 2017 10:00 am

    well perhaps he indeed well informed, but i don't know about him as a good guy lol *catch the dildo from outside*

  • Anonymous April 24, 2017 10:06 am

    lol he just wanted to screw with bum's mind not his ass

  • Otakupig April 24, 2017 10:25 am
    lol he just wanted to screw with bum's mind not his ass @Anonymous

    hahaha *gets dildo from Anonymous *then throw it back inside the window

  • Gramophone
    April 24, 2017 10:46 am
    hahaha *gets dildo from Anonymous *then throw it back inside the window Otakupig

    WHO BROKE THE WINDOW?!

Gramophone
April 19, 2017 11:13 am

Seriously? 2 chapters in 2 days? I'm gonna have a heart attack. Too much happiness here. When my daughter will ask "Mom, when was the happiest day of your life?", I will say April 19th 2017. Then my husband will come in, hear what I'm saying, say something about our wedding being his happiest day, me being heartless and ask for a divorce. Don't care, Gangsta is my number one (▰˘◡˘▰).
Fantomeducouloir, the wood wasn't enough ╮( ̄▽ ̄)╭

7 0
  • Fantomeducouloir
    April 19, 2017 2:17 pm

    Death hasn't been confirmed yet!!! PLEASE LET ME DREAM!!!!! Σ(っ°Д °;)っ

Gramophone
April 18, 2017 7:31 am

Omg I missed this soooo much T_T
I love Marco and Constance and I want them together and ALIVE at the end of this manga buuuuuuuut, guys, I have to tell you something, every time I take a liking to a manga character, he dies. So one of them will die, most probably Marco, I can feel it. Just saying. Get the tissues ready.

2 0
  • Fantomeducouloir
    April 18, 2017 2:33 pm

    NOOOOOOO Y U SAY THAAAAAAT?!?!?!?!

    Touche du bois!!! Maintenant!!! C'EST UN ORDRE!!!

    (English speakers: I told Gramophone to touch something made of wood to avoid having the bad thing she said come true)

  • Gramophone
    April 18, 2017 6:31 pm
    NOOOOOOO Y U SAY THAAAAAAT?!?!?!?!Touche du bois!!! Maintenant!!! C'EST UN ORDRE!!!(English speakers: I told Gramophone to touch something made of wood to avoid having the bad thing she said come true) Fantomeducouloir

    Guess it's time to run into the woods and hug all those trees ╮( ̄▽ ̄)╭

  • Fantomeducouloir
    April 18, 2017 10:01 pm
    Guess it's time to run into the woods and hug all those trees ╮( ̄▽ ̄)╭ Gramophone

    lol yeah please do... *currently lying on the wooden desk*

  • Shadowtitan
    April 19, 2017 5:10 am

    Stop liking my favorite characters! I want them to live

Gramophone
April 17, 2017 4:29 pm

And the medal of the "trespasser of the year" goes tooooo... Song Kai !!! Congratulation !!! Now come with me to the police station :')

6 0
Gramophone
April 14, 2017 5:36 pm

Let's congratulate Asaoka-san, for being able to control himself when his lover is acting like the cute little demon he is (๑•ㅂ•)و✧

52 0
Gramophone
April 12, 2017 12:45 am

Can somebody tell me how to stop my nose bleed? It's like the Niagara falls right now ⁄(⁄ ⁄·⁄ω⁄·⁄ ⁄)⁄

0 0
Gramophone
April 10, 2017 1:42 pm

I'm totally jealous, this skirt suits him better than me :')
And how come he doesn't have hair on his legs ?! Dude, tell me your secret, don't leave me in my half chewbacca/half bigfoot state Σ(っ°Д °;)っ

9 0
Gramophone
April 9, 2017 5:48 pm

Nooooooo don't stop here Σ(っ°Д °;)っ

4 0
Gramophone
April 7, 2017 3:09 pm

If this end up making me cry... AAAH.
Yakuzas have tattoos, right ? Is Shiki one of them ? He doesn't look like one, the "danger" around him is missing
┑( ̄Д  ̄)┍
What kind of stray cat is it ? There was a stray cat in my garden yesterday night, I played with her and she was reaaally nice and cute (well, it took me half an hour to be able to touch her), but my dog is kinda jealous so he scared her and she fled... Whatever, I'm not a cat person ╮( ̄▽ ̄)╭

0 0
Gramophone
April 7, 2017 11:19 am

Shouta-kun, please grow up quickly and make our Kiri-san happy(/TДT)/

10 0

What topics will be shown here?

Any topics which you've started on the webpages that immediately precede or follow a manga which you've just read on our site will be shown here. You can find out, here, how others replied to your topic.