moan asked a question
...

-this person posts too much-
http://i.imgur.com/YSUYJKN.png
I'm a loner. Anyone want to join?

Link to the site: http://www.guessasketch.com/play/
Room Name: Lick my yaoi
Pass: havemyporn

moan asked a question
...

This is my first time going on a search for a BL manga lol! ( ̄∇ ̄")
K' so it's about this uke who is short and in love with his childhood friend. He somehow incidentally bumped into the guy (which was his crush) and.. walked all the way to his apartment. The seme wears glasses and lives with these 2 other people. I believe the first dude is a model (and ALSO likes the seme but plays with the uke at the same time (〜 ̄△ ̄)〜) and the second dude is the uke's future boyfriend (coz' the uke developed feelings for him). OH AND, the glasses-seme also played with the model-dude because he was really desperate for his love and kept bugging him in why he doesn't love him back. When the glasses-seme found out that the uke (who apparently fallen in love him with him too) was going out with the second dude, he was furious; BUT he said he will never give up on him until the uke falls for him. That's all I know! Thank in advance~ ;>

moan asked a question
...

God, I hate going to the dental clinic. MY BREATHE SMELLS LIKE SHIT. They put metals, tools and a wide mouth opener thing (expands your mouth for blowjobs) but I still dislike going to the dentist #-.-)
the lady was super oddly kind and I had to stare at this guys bushy nose hair for 10 minutes straight. The sacrifices we have to do for our teeths.

moan created a topic of Mob-kei Danshi no Yuuutsu
...

YUUUS A FUCKING 3P
YOU DON'T KNOW HOW MUCH I MISSED ONE OF THESE AUGH *sloppy cries*
also raws for chp 2: http://imgur.com/a/pVmGB

moan created a topic of Mob-kei Danshi no Yuuutsu
...

I like how everyone rated this 10 when you haven't even read it yet

moan created a topic of The Next Door Neighbor
...

OMFG I don't know what's funnier. The part where he sucks at sneaking away or the part where he fucks and runs away from the uke x"D


And thank you translator! Please don't overwork yourself for us <3 You deserve a big hug (ɔ ˘⌣˘)˘⌣˘ c)

moan asked a question
...

How do you handle people who are persistent? Y'know when your neighbors or random people knocking at your door and persist you to buy their shit but don't feel like spending your dimes on them. Hey? I'm up for charity and donation but offering me your product is a lost bet. So, please tell me what is the best possible way from people never setting their foot near my house ever again, child~
(人*´Å`)

moan created a topic of 19 Days
...

"I will sleep with you tonight" mmm, are you thinking what I'm thinking? ԅ(≖‿≖ԅ)

"Yes" Same Jian. As if anyone would deny his offer.

moan created a topic of Lookism
...

I hope Vasco beats the shit out of him because what he did to Duk Hwa was an image of hell and pain ヽ(o`皿′o)ノ

moan created a topic of Take care of my housekeeper
...

lol alcohol wins all the time

moan created a topic of Flaver
...

*clicks new chapter* ... ಠ_ಠ ... mangago. you had one job.

moan asked a question
...

Bored.
Recommend a manga/manwha/manhua/comic/etc from any range of genre except..

-> hentai, ecchi, shouta, bara (= n =)凸
-> pulling out a boku no pico shit. tyvm but ntyvm.

moan created a topic of Lookism
...

Vasco getting scared and tightly grasping on that doll, now that's fucking cute <33
at first, I smelled bullshit with the whole ghost mother portrait but after seeing the painting.. *gasps* I too would piss my pants

...

Is it spoil-me-more season or something? Jezus, authors are gonna hand me a crap ton of sweet cavities this month.

moan created a topic of The Next Door Neighbor
...

Wuooa, this is going real daringly fast. Not surprised tho, since the seme initiated it first. Now, let's see if he can dig into his experience further with the uke <3

moan created a topic of The Next Door Neighbor
...

Oh Mrs. Potato Head, tell me
Is it true that pain is beauty?
Does a new face come with a warranty?
Will a pretty face make it better?
Oh Mr. Potato Head, tell me
How did you afford her surgery?
Do you swear you'll stay forever?
Even if her face don't stay together
Stay forever, stay forever
Even if her face don't stay together
Stay forever, stay forever
Even if her face don't stay together
ref - melanie martinez: mrs. potato head.

moan created a topic of Tengoku iki Tsuuka Ressha
...

Nozomu and Kei, I feel like both are gonna jump at each other anytime.

...

PAPA IS SO DAMN DADALICIOUS
RISTU IS LIKE A CUTE SOURED TOMATO
TATSUMI IS GONNA BE A HOT DADDYWIFE

Now ristu, go eat your tomatos if you wanna grow up looking like yo papa