Priapus manga

Ongoing    RSS
Mentaiko 2011 released.
Bara / Doujinshi
プリアポス; 匹里阿帕斯; Πρίαπος
Ch.4
Ch.3
Ch.2
 8.6
806 voted
59.7%
21.0%
14.4%
2.5%
2.5%
rate:

Summary

The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.

 Part 1: Zeus is sick of all the hate, envy, and violence that humans cause on Earth. So he gives Priapus the important task of making all human males homosexual, in order to destroy any means of humans to leave behind children. Priapus descends to earth, meeting his first target, Ousuke Sakura.

Part 2: Priapus continues the mission that Zeus sent him on. This time Priapus ends up in rural Japan and meets his next target, Honda, a police officer.

Photos about this manga

(All 232)

Other manga by the same author(s)

Chapters(4)

Priapus Ch.4

Oct 24, 2015

Priapus Ch.3 : Priapus 3

Sep 25, 2014

Priapus Ch.2

Jun 5, 2013

Priapus Ch.1

Jun 5, 2013
Sort by: Popularity / Date
2014-09-29 21:34
18Agree
god of gay, everyone falls in love with him after sex
2015-03-20 06:20
14Agree
i fell inlove with just reading this bara . cant stop drooling* (saliva overflow) .. haha
i need more of it . kya!! ♡♡
2015-01-10 23:41
Oh dear, the guy in the bra in the last story. Just dying over here Lol
2015-03-07 10:22
Reading it again and again........ Ito sensei is the best :D
2014-10-04 10:30
Chapter 3 wasn't as good as the others, but Chapter 2 is my favorite.

155 Topics

  1. ran May 1, 2016 7:28 pm

    I just realized that it's a doujinshi. So what is the real manga?

  2. TUTU
    May 1, 2016 6:29 am

    i was avoiding this only because the cover wasn't appealing. OMG HOW WRONG I WAS! THIS IS HILARIOUS, SEXY, AND OJFWOFJEPEOFJSDLFKJC LSKJS

    Yay!

  3. Anonymous April 30, 2016 12:50 pm

    (● ̄(エ) ̄●) The first time I saw the cover I was like Avoid that shit it old man humping old man.But then yeah ヾ(❀╹◡╹)ノ~

  4. Shuri-shuri April 28, 2016 11:41 pm

    that, my friends, is how you get an STD lol.

    are we not going to talk about the amount of cum that was in that condom last chap?????

    • Anonymous April 28, 2016 11:52 pm

      He cant get std hes a god/semi god so hes safe xD ╮( ̄▽ ̄)╭

  5. Miwa
    April 27, 2016 1:29 am

    First time I've given bara a try...and I actually liked it ლ(´ڡ`ლ)

    • ran May 1, 2016 5:15 pm

      Try gengoroh tagame's work and tell me ur opinion

    • Miwa
      May 1, 2016 6:54 pm
      Try gengoroh tagame's work and tell me ur opinion ran

      Cute bara? :O You've opened my eyes to a new world lol

    • ran May 1, 2016 7:23 pm
      Cute bara? :O You've opened my eyes to a new world lol Miwa

      Hope u like it explore moreee and find the cutest thing in bara lol

  6. Potatogirl
    April 26, 2016 5:11 pm

    At first I was hesitating to read this because mascular men in yaoi are not my thing but I was curious and oh my gosh gonna go read this again ⁄(⁄ ⁄·⁄ω⁄·⁄ ⁄)⁄

  7. CurlyFujoshi
    April 25, 2016 5:17 pm

    I've read this years ago, and at least 10x a year since, and god dammit Priapus is one of the hottest Yaoi guys ever. Seriously, if I saw someone who looked like him irl, I wouldn't be able to compose myself ε=ε=(ノ≧∇≦)ノ

  8. Smushy Gushy
    April 25, 2016 9:26 am

    This is my new favorite Bars manga. The references had me dyingggggg the muscles had me coming aliiiive it was a never ending loop of hot sex and muscles

    • Smushy Gushy
      April 25, 2016 9:27 am

      Bara* darn autocorrect doesn't know about hot gay muscled sex

    • NapoliFiore
      April 25, 2016 11:05 am

      The references are hilarious. Plus steamy sex scenes, this is perfect. This is a slice of heaven, I mean Olympus. Hahah ヾ(☆▽☆)

  9. Rangda March 12, 2016 1:48 pm

    Just recently, one company published some more famous bara mangas. The world is changing....

  10. Screaming-cat
    March 11, 2016 7:38 am

    Wtf. The guy in chapter 3 sorta looked like one of my math teachers and that ruined everything ╥﹏╥ヽ(`Д´)ノ (⊙…⊙ )

  11. RadioK0N
    March 7, 2016 2:39 pm

    ...kai.

    DED!

  12. Mifeellaggy February 22, 2016 10:48 pm

    This is lterally ittorasaii-sensei's token character

  13. Yaoifngurl962
    February 6, 2016 5:19 pm

    That moment when it's still to be continued XDDD

  14. Loveyaoiiii February 6, 2016 2:45 pm

    ヾ(☆▽☆) OMG OMG OMG The best yaoi ever I love priapus comic please don't stop keep doing room of him

  15. Mameiha
    January 18, 2016 7:35 am

    ... Then you shouldn't let it dry like that!
    This was the BEST bara I've ever read. I wish I'd read it sooner. The "Psycho-Pass" and "Bleach" referrences were awesome and had me laughing so hard, I cried. There are no "girly-boys" or androgyny... just big, buff, hot guys going at it like bunnies. I loved every second of this.

  16. coldKilluAH
    January 6, 2016 1:41 am

    Epic... not for the faint of heart... absolutely ridiculous, and I love it. The DoMeNator!?!? The Psycho Pass creator should be proud! Seriously, I laughed so hard while reading this. I want to see more of Priapus' adventures.

    • cleo
      January 7, 2016 1:36 am

      Do you think Kishimoto sensei (the creator of Naruto) should be proud to see this fabulous Naruto body-pillow design by Mentaiko --> http://i68.servimg.com/u/f68/16/76/52/05/05370210.jpg

    • The Little Eevee
      February 5, 2016 4:57 am
      Do you think Kishimoto sensei (the creator of Naruto) should be proud to see this fabulous Naruto body-pillow design by Mentaiko --> http://i68.servimg.com/u/f68/16/76/52/05/05370210.jpg cleo

      Pwaahaahaa! Kishimoto might have a heart attack. Ahh. Good Ol' Mentaiko. (*´ω`) I once found, An Artwork by Mentaiko that was a Free! Dedication to Makoto. It was so sexy! (´▽`) But anyway, I love how Mentaiko Makes fun of everything, including their own work. (∩´∀`)∩

  17. tinang January 3, 2016 11:38 am

    Has anyone seen J Stryker's Priapus?

  18. Chyoko December 27, 2015 4:25 am

    Why the hell does the Do-me-nator look suspiciously like a Dominator ( Psycho Pass)?

  19. BackDatAssOps
    December 25, 2015 8:24 am

    If he's trying to turn every single guy gay, then this manga will never end
    (づ ̄ ³ ̄)づ

  20. nat-hyu December 19, 2015 11:02 am

    Lol de mo nator nani? Bankai nani? One of the hardest yaoi ive read. Im turning into gay fer real

People are sharing things

Do you have "Fujoshi eyes"?
This was my most recent pairing: Ik it seems crazy but Gatsby and Nick from Gatsby.... I ...
Do you feel anything when you first kiss happened?
I was 6 and like in this weird relationship(if you'd even call it dat) with a 7 y/o. It wa...
How did you react to your first really detailed yaoi scenes?
I exploded... (」゚ロ゚)」 uterus was just like "BAM" goner instantly . I never reall...
How did you react to your first really detailed yaoi scenes?
I thought it was some sort of bad thing I shouldn't be look at at my age, but I was a Perv...
How old were you when you read/saw your first yaoi?
Um I was like 7-9 y/o, young but it seems I'm not alone in this world!? Found yaoi on anot...

People are doing

did dream about fave yaoi hottie

Yes i did. I forget who are they for exactly. But it usually appear if i read yaoi manga and then suddenly sleep before i complete it.

3 hours ago
did first kiss

And it was terrible and hilarious at the same time, I was laughing during it. Nonetheless we got better over time.

9 hours ago
want to do first kiss

I want my first with my husband...

19 hours ago

They read this manga

  • Pinto already read   2014-09-29 21:34 marked
  • naughtysensei✧ already read   2015-03-20 06:20 marked
  • MissLady701 already read   2015-01-10 23:41 marked
  • Kitano already read   2015-03-07 10:22 marked
  • Shark Weeak already read   2014-10-04 10:30 marked