Aibou No Jouken (Yaoi) manga

Ongoing    RSS
Minase Masara 2010 released.
Drama / Yaoi
情人的條件; 相棒の条件
Ch.4
Vol.1 Ch.3
Vol.1 Ch.2
Ch.5 raw
Ch.4 raw
Ch.3 raw
 8.2
174 voted
40.8%
35.6%
18.4%
3.4%
1.7%
rate:

Summary

The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.

Yuzuru ran away from Daisuke after high school but bumped into him again years later at his company. Was it fate or is everything going according to Daisuke's plan. Can Yuzuru really win against the married Daisuke?

Photos about this manga

(All 2)

Other manga by the same author(s)

Chapters(4)

Aibou No Jouken Ch.4

Sep 16, 2014

Aibou No Jouken Vol.1 Ch.3

May 18, 2014

Aibou No Jouken Vol.1 Ch.2

Aug 23, 2013

Aibou No Jouken Vol.1 Ch.1

Jul 29, 2011

Raws(3)

Aibou No Jouken Ch.5 raw

Feb 13, 2014

Aibou No Jouken Ch.4 raw

Feb 13, 2014

Aibou No Jouken Ch.3 raw

Feb 13, 2014
Total: Sort by: Popularity / Date
2014-12-09 08:18
ch5
2014-11-24 12:19
Let's see how this goes.
2014-09-16 16:40
I don't really feel the love or the attraction with the two main characters. Hopefully that will change.
2015-07-07 07:52
ch 4!!!! I want moooore!!

100 Topics

  1. OnEEE July 3, 2015 10:21 pm

    Yuzuru be strong it's like someone stab you twice in the back. Painfull inded.

  2. Yaoi-tastic
    May 29, 2015 7:34 pm

    ok, so first takatsukasa confesses and then natsuki? ugh, too much for me to take.(╯°Д °)╯╧╧

  3. Anonymous May 21, 2015 9:54 am

    It says there are 6 chapters total.. but I can't find chapter 6 raw or Chinese!! T.T

    • Anonymous July 20, 2015 9:20 pm

      Omg I really wanna read the ending.. ugh

    • Sato July 22, 2015 10:49 am

      Here's the raw bruh: http://blmanhua.com/manhua/bl12550/

      *Spoiler* From the looks of it, Yuzuru leaves Daisuke because her mother begged him to leave him (because of expectation I guess :D)

  4. sleepyhead 8 April 2, 2015 10:44 pm

    when you read Yaoi, every guy in the story seems to be into yaoi >.>

  5. Lucy March 8, 2015 10:56 pm

    2 bombs at the same time

  6. Chika December 12, 2014 1:14 pm

    well, i am thingking -_____- ackkhhh... i can't say it

  7. Sapphirewoman December 3, 2014 4:24 pm

    Come on more more already

  8. Anonymous November 17, 2014 3:37 pm

    I don't know why but i like if yuzuru choose takatsukasa than daisuke... and maybe daisuke can be with natsuki... it's just my opinion..

    • Anonymous April 30, 2015 5:45 am

      Same same! I almost thought this was my comment cuz those are my thoughts exactly!

  9. Anonymous September 22, 2014 5:00 am

    Wut

  10. Dih September 21, 2014 11:58 pm

    A brat cant win man
    Hes already in love with another guy
    Man... Have no words --'

  11. #Fan#girl
    September 20, 2014 9:29 pm

    I knew that will definetly might happen...hahaha

  12. mipaa
    September 20, 2014 4:42 pm

    what.

  13. koakuma September 19, 2014 3:26 am

    i like takatsukasa more :3

  14. kajin
    September 18, 2014 7:34 am

    Huh... having Natsuki fall in love with Daisuke was kind of unnecessary, don't you think?

    • Nana
      September 18, 2014 11:48 pm

      Yeah, I think so too. Besides, as a normal human beeing you would first wonder why the hell Daisuke stays almost every night at Yuzurus place... Natsuki is kinda blind to that, huh...

  15. love_yaoi_forever September 18, 2014 4:07 am

    OMG!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
    I JUST WANT TO LAUGH MY HEART OUT!!!
    I FREAKING KNEW THIS WOULD FREAKING HAPPEN!!!
    OMG!!! I LOVE THIS TURN OF EVENT!! ALTHOUGH I PREDICTED IT....HAHAHAHAH!!!!!
    I LOVE YOU MINASE MASARA-SENSEI!!! DAISUKI!!!!

  16. I Thot You Was a Toad
    September 18, 2014 2:52 am

    Da-da-Duuuuhnghhh, the plot thickens. Not one, but TWO dramatic subplots. One more and the bases will be loaded. Will Daisuke strike out? Or will he and Yuzuru ever have a ball?

  17. Anonymous September 18, 2014 1:04 am

    Well, i didnt see that coming....

  18. yaoi lover September 17, 2014 3:33 pm

    i swear that every where i go and saw two boys even even relative, my mind only think yaoii arghh im sick.. especially saw them hugging omggg i cant stop my self

  19. lily_nuit
    September 17, 2014 4:10 am

    ok I'm the only one who fine Yuzuru to girly!? I don't dislike feminine uke but there ... i practically see him as a women ... I still like so much this sensei, but it's definitly not is best

  20. Yuki September 16, 2014 11:16 pm

    What a strange development of the story? Having Natsuki fall in love with Daisuke..............I didn't think he would fall in love with him...........and I kinda guess that Takatsukasa would fall in love with Yuzuru

    • love_yaoi_forever September 18, 2014 4:08 am

      YUP.....i sort of agree and kind of figured it out too