Aibou No Jouken (Yaoi) manga

Completed   
Minase Masara 2010 released.
Drama / Yaoi
相棒の条件; 情人的條件;
Ch.5(end)
Ch.4
Vol.1 Ch.3
Ch.5 raw
Ch.4 raw
Ch.3 raw
 8.0
575 voted
37.9%
31.8%
24.2%
4.2%
1.9%
rate:

Summary

The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.

Yuzuru ran away from Daisuke after high school but bumped into him again years later at his company. Was it fate or is everything going according to Daisuke's plan. Can Yuzuru really win against the married Daisuke?

Photos about this manga

(All 37)

Other manga by the same author(s)

Chapters(5)

Raws(3)

Aibou No Jouken Ch.5 raw

Feb 13, 2014

Aibou No Jouken Ch.4 raw

Feb 13, 2014

Aibou No Jouken Ch.3 raw

Feb 13, 2014
Sort by: Popularity / Date
2014-09-16 16:40
I don't really feel the love or the attraction with the two main characters. Hopefully that will change.
2014-08-05 21:14
Pretty good XD
2014-09-17 12:02
not the greatest work from this author, but still a good read.
2014-09-17 14:12
Well it starting to get interesting but we will see in the next chapters so PLEASE UPDATE UPDATE UPDATE ASAP!! thx D

2014-09-24 03:05
Well no wonder we weren't feeling a ton of love and the sex scenes were not much-I wasn't sure at first when takatsukasa confessed if he'd be the one that was picked but I was thinking that Disuke is a bit pathetic for the seme-normally the seme is the best and hottest-then when the nerds said he was in love with daisuke I knew it Minase Misara has decided to throw in a twist-but it went from hohum to kinda intriguing with the new developments-and then it went boring again. Well that sux I had hoped for the blonde baseball player to be the real love interest-oh well

124 Topics

  1. wateva March 31, 2016 9:50 am

    I like everything and all.... Nothing was bad but this manga, is it because of the plot?... just flows right in then out of my mind... I don't feel the feelings...

  2. SKonomi ❤
    March 27, 2016 2:59 pm

    i just cant feel the love from the seme i wonder why

  3. Mameiha
    March 7, 2016 10:38 am

    ... but I did. I thought it was a great story and a unique twist on the "baseball" theme. Maybe I'm just old and broken like the characters and understand that love isn't all sparkles and roses. Sometimes it's just knowing that you're "good enough" to love someone - all the "doki-doki" moments already happened. Now it is just about reconfirming mutual feelings. However, one thing irked me - the ex-wife. Yet another despicable "yaoi chick". Can any woman be that shallow?!?! In the long run it worked out well, so I guess I can't bitch too much. LOL

  4. Anonymous March 7, 2016 1:18 am

    Very sweet ending :3!

  5. HOLYSHIT March 5, 2016 1:17 am

    when the friend and the nephew confessed i thought were finally going to have some drama but it was cut short ugh i want some drama gimme some drama (/TДT)/

  6. BLgal March 1, 2016 7:58 pm

    daisuke is not happy with his job and that kinda sad but at least yuzuru is with him now with mom's blessing.

  7. Anonymous February 24, 2016 3:55 pm

    could anyone tell me the name of this story please!!!!
    thank you
    http://www.mangago.me/read-manga/aibou_no_jouken/mf/c005/pg-3/

  8. G Dragon's wife February 24, 2016 1:06 pm

    But . . . the seme still hates his job, and the uke is so insecure, and the love rival doesn't even have a backup bae . . . its kinda sad.

    • Anonymous February 28, 2016 5:59 am

      Well, they say misery loves company, so at least now they have each other? xD
      Seriously now, I get what you mean, but I guess also like bittersweet endings too once in a while.

    • msdkhbc March 3, 2016 6:42 am

      backup bae? I love it

    • Mameiha
      March 7, 2016 10:24 am

      Maybe the nephew and the pro can hook up. LOL

  9. kee
    February 24, 2016 5:24 am

    I feel so........idk

    its like someone promised you a steak but brought you chicken nuggets....still good but just so unsatisfying ya know?

    • Anonymous February 24, 2016 12:14 pm

      yeah i know what you mean it's just missing something compared to the other stories

  10. Hikari Kazue
    February 23, 2016 5:16 am

    That was an unclimactic ending, but it was okay. Though I felt hints of doubt throughout the story. (づ ̄ ³ ̄)づ Especially from the uke.

  11. Habaek February 23, 2016 4:31 am

    oh...i thought there would be more....

  12. Asami
    February 23, 2016 1:48 am

    I honestly did not like the ending, I did't feel that momentum (づ ̄ ³ ̄)づ

  13. Anonymous February 22, 2016 11:53 pm

    ....meh.

  14. Lathenia
    February 22, 2016 11:07 pm

    Sorry but I read it like "how can this be any more boring than it already is" I finished the manga just to find this question's answer -.-

  15. Uruh4ni February 22, 2016 6:12 pm

    Really luv this story soooo much (≧∀≦) but.. why? only 5 chap? Thats not enough for me ( ̄ε(# ̄)Σ, Hoped it'd be longer -.- (/TДT)/

  16. rotten February 22, 2016 5:30 pm

    till the end there was no chemistry between yuzuru and daisuke whatsoever, it still felt like that yuzuru was in an unrequired love and daisuke's affection felt forced.

    • Anjinsan
      February 22, 2016 10:18 pm

      Yup, it should have been more character development plus it feels too stuffed...

    • callisto
      February 25, 2016 12:45 am

      Sorry accidentally clicked the dislike button. I totally agree with you. I felt that way throughout the whole story! I don't really feel the love in this story

    • rotten March 28, 2016 6:16 am

      no worries
      and sorry for replying so late

    • callisto
      March 28, 2016 10:14 pm

      It's fine. You probably had a lot of better things to do, unlike me who has no life me. *sob*

    • rotten March 29, 2016 6:58 pm

      not at all.
      i just have a bad habit of not signing in when reading mangaლ(´ڡ`ლ)

  17. fujioshicchan February 22, 2016 1:36 pm

    It was really good in my opinion yuzuru and daisuke are now a perfect couple and happy now the second couple should be takatsukasa and natsuki

    • callisto
      February 25, 2016 12:47 am

      I'm sorry but I totally disagree with you. I don't really think that yuzuru and daisuke ate the perfect couple. Truthfully I didn't really see any development it chemistry, it all seemed very forced. And I dint really think takatsukasa and natsuki are gonna be together.

    • fujioshicchan February 25, 2016 2:08 am
      I'm sorry but I totally disagree with you. I don't really think that yuzuru and daisuke ate the perfect couple. Truthfully I didn't really see any development it chemistry, it all seemed very forced. And I dint... callisto

      Why not it did seem a little bland in a romantic way but its like slice of life not everything is flower and honey and natsuki is really cute like his uncle and he seems very gentle loving and caring he could be a good match for takatsukasa and they both love baseball so kinda click for me and they could have more love and chemistry that yuzuru and daisuke didnt have

People are sharing things

Put thumb down instead of thumb up
I like! I think you're right, it would be nice if we could undo likes and unlikes in case...
Do you read yaoi manga? And if so, what was your first yaoi manga?
My first yaoi was junjou romantica. I was watching the first season of the anime. I knew t...
Do you have "Fujoshi eyes"?
Nope! I love yaoi, but I don't have fujoshi eyes. But then, I don't really care about thos...
Do you have "Fujoshi eyes"?
Well I have fujioshi eyes. When I see two guys that are close I imagine a lot of things. N...
Do you have "Fujoshi eyes"?
Hmm, well, I guess just saying that I do ship my boyfriend with this one guy who's a frien...

People are doing

did first kiss

i was a freshman girl and he was a dumb sophomore boy (-_-)
but it wasn't awkward at least, idk how but i knew what to do.. probably fanfic

5 hours ago
did first kiss

my intimate friend stole it, fufufufu

6 hours ago
did dream about fave yaoi hottie

Yes i did. I forget who are they for exactly. But it usually appear if i read yaoi manga and then suddenly sleep before i complete it.

18 hours ago

They read this manga

  • Raphael already read   2014-09-16 16:40 marked
  • misaki08 already read   2014-08-05 21:14 marked
  • Asami is reading   2014-09-17 12:02 marked
  • dorishpp already read   2014-09-17 14:12 marked
  • Zoey Zoey Zoey is reading   2014-09-24 03:05 marked