Baby I Love You (Yaoi) manga

Completed   
MISHIMA Kazuhiko 0 released.
Comedy / Yaoi
Baby★I Love You,
baby i love you (complete)
 8.2
231 voted
43.7%
31.6%
20.8%
3.5%
0.4%
rate:

Summary

The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.

After sensing Hirasaka's hidden rejection and anger, the younger brother Akio sets his sights on making the rejected coworker Akio's "bride." Just wait until Papa finds out!

Photos about this manga

(All 3)

Other manga by the same author(s)

Chapters(1)

Baby I Love You baby i love you (complete)

Nov 27, 2011
Total: Sort by: Popularity / Date
2015-04-12 08:19
The age difference is too much to be considered "sexy", at least for me. There isnt a real plot.
2015-04-11 01:04
it almost made me cry
2015-04-01 07:51
a sequel cuteeee Aki <3
2015-03-22 00:06
So my mouth dropped when I realized who the seme was 0_o

86 Topics

  1. miko@vamp May 3, 2015 5:15 pm

    I love all this authors works except the main story in this I hated it and will probably never read it a second time. The prequel was so much better than this.

  2. otaku sushi April 25, 2015 10:58 am

    hurrray i love this (⌒▽⌒)

  3. GeminiD101 January 21, 2015 11:58 pm

    Who would've seriously thought cute crybaby aki.....became hot intense seme. I mean SEME alone is shocking enough!! But I still loved it and all the side stories too. (Still can't get over aki #attitudeChange.)

    • ~YaoiLover^^ March 16, 2015 9:23 pm

      yea, his attitude is super obvious when he wanted to ruin the marriage interview too :3

    • GeminiD101 March 18, 2015 3:49 am
      yea, his attitude is super obvious when he wanted to ruin the marriage interview too :3 ~YaoiLover^^

      ikr. i was like...holy shit! transformation went epic lol

  4. LadyWolf
    December 8, 2014 5:48 am

    I really liked "Papa I Love You" but this one, not really. I didn't like Akio he was WAY to spoiled. Man I just wanted to go in the manga and slap him around. He was really irritating, I just didn't want to read him talk. got to the point I almost didn't finish reading this manga. Though I did like the other short ones, they were cute. :)

  5. loba October 1, 2014 5:39 am

    Aww akio is always so cute even as a teenager but when he was five he was adorable. The only thing that I would have to say is that I don't like it when people talk in third person it's kinda annoying but other than that I love it :)

  6. NaNa August 28, 2014 4:37 am

    Mayama was an kind of an asshole. He always blam Hirasaka, but what about him kaoru(when kaoru was only 15 and they are Uncle and nephew) the kid was at false lol.
    The kid should have told him about how Hirasaka been in love with him, but he didn't notice and talk about his trouble love with Kaoru. "you should be a shame!!!"

    Hahahaha sorry just in the moment...
    Don't take it to heart if you read it.

  7. Wataru August 24, 2014 11:27 pm

    I've read "papa I love you" and I hated Hirasaka at first but now aside from the story between those two I kinda feel bad for him, he could never bring his feelings for Mayama out not before ten years not now and not even after ten years... :(

  8. Rory August 10, 2014 7:35 am

    WTF?! -_-)''
    therefor i conclude those brothers are pure blood SEME

  9. Just no to this shit August 1, 2014 8:00 pm

    Wrong, 15? Nope. GTFO.

  10. GetOverRated July 28, 2014 11:00 am

    (✪㉨✪) <33

  11. Anon July 15, 2014 7:28 am

    Is there a story for Mayama and Kaoru?

    • アクア July 18, 2014 7:30 am

      You mean the original "Papa, I Love You"?

  12. Vykki Q July 5, 2014 1:53 am

    Cuuute

  13. articwolf July 3, 2014 7:17 am

    haha cute stories.

  14. Twist... June 30, 2014 3:29 am

    Well thats surprising that Aki was the seme. Sure doesnt look like one.

    • meh ^~^ July 3, 2014 5:18 am

      Mishima Kazuhiko's stories always have reverse positions, the cuter looking characters are always the Seme and so on and so on.

    • Anonymous July 9, 2014 4:30 am

      I've noticed that

  15. VampireKnight June 30, 2014 1:02 am

    Kyaaaaaaa~I STILL CAN'T BELIEVE AKIO IS THE SEME AND Hirasaka IS THE UKE!!!! Omg!! Loved the extras! Erm is Hirasaka 20yrs older than Akio? Hmph, Loved when he hit him with a Rabbit!Loved the elderbro story And like I wish u could make more!!!! -w- The odd Uke and seme Match!

    • Mickey August 28, 2014 1:52 pm

      i kinda see it coming but yeeaah!!
      love really doesnt see age, huh XD
      and yes, Hirasaka is around 17 - 20years older

  16. Koonin June 18, 2014 4:00 am

    No doubt that the fair hair one in the last couple will be the seme for sure. The cute or a crying baby guy is always be the "wild seme" and I love that about sensei's works. ^-^

  17. Sigh June 9, 2014 4:59 am

    Why can't five year olds stay five year olds?

  18. Beemo31 May 21, 2014 7:07 pm

    I'm having a love/pissed off emotion towards akio. I do love him for his loyalty and love towards hisaka but sometimes he can be too direct or insensitive that could cause unnecessary trouble. And there's my dislike for spoiled brats =.=* but hey, this doesn't mean I hate him :3