Free! Dj - Blue Monday (Yaoi) manga

Completed   
Phenomena , Oz Shinano 0 released.
Doujinshi / Romance / Yaoi
Ch.1(end)
 8.4
286 voted
52.1%
25.2%
15.4%
4.9%
2.4%
rate:

Summary

The following content is intended for mature audiences and may contain sexual themes, gore, violence and/or strong language. Discretion is advised.

not found...

Photos about this manga

(All 4)

Other manga by the same author(s)

Chapters(1)

Sort by: Popularity / Date
2015-08-06 23:41
I would much rather see Rin on top to be honest......
2014-08-19 05:38
Cute and yummy! Prefect yaoi.
2014-08-29 18:07
://3
Kyo
2014-09-06 19:33
Very cute! This is a good yaoi!
2014-10-09 22:42
:3

57 Topics

  1. Just too cute~ October 9, 2014 4:37 pm

    One of my fave Free! Doujinshi.

  2. MaYa Uchiha July 21, 2014 4:18 am

    I really love RinxHharu. But Haru would be the perfect uke

    • sky March 21, 2015 4:16 pm

      Haru can be an uke but rin seems like hed make a much better uke

    • woya July 22, 2015 6:30 am

      tbh both of them are uke ლ(´ڡ`ლ)

    • namana July 22, 2015 7:35 am
      tbh both of them are uke ლ(´ڡ`ლ) @woya

      everyone's in free is an uke, except sousuke

    • nikolaija
      August 17, 2015 9:54 am
      everyone's in free is an uke, except sousuke @namana

      Yaoi facts.

  3. Christina July 11, 2014 3:42 am

    cute

  4. Yuki :3 June 25, 2014 8:26 pm

    Pg. 4
    is it just me that finds that black tank top so sexy? <3 it

  5. Equinox June 7, 2014 8:54 pm

    RinxHaru make a good pair....kekeke~

  6. Rain June 7, 2014 7:14 pm

    Wait...Haru's the Uke? Huh...that's new.

    • Anon July 18, 2014 9:08 pm

      Pretty sure Rin's uke in this one.

    • Anonymous August 14, 2014 1:29 am

      never¡¡¡¡¡ haru is uke , rin is seme :G

    • LEL November 22, 2014 4:17 am
      never¡¡¡¡¡ haru is uke , rin is seme :G @Anonymous

      er i find uke-rin hotter :Q__

  7. Yaoi lover May 22, 2014 3:18 am

    OMG!!! Noes bleed all the way!!>_<

  8. Gercat April 27, 2014 1:50 am

    I loooooved it he they looked sooooo in love it was cute

  9. Love love April 13, 2014 8:57 am

    Yaaaaaaaaaay I love you all

  10. Itsyaoitime ! April 13, 2014 4:16 am

    Super cuuuuuute ! I ship them >3<

  11. KiddoPlease April 13, 2014 12:39 am

    yes. yesyesyESYESYESYESyESYESYES.

    Just. Yes

  12. Luka April 9, 2014 1:07 am

    LOVE THIS!!!

  13. Krolshi April 3, 2014 4:55 am

    More of a RinHaru fan but damn this is so cute ! X3 Abd that chomp at the end <3

  14. Dash March 24, 2014 11:08 pm

    I am in love with this ship. OMG OMG its so fing cute

  15. jenn November 5, 2013 8:46 pm

    OMG OMG OMG OMG THAT WAS SOOOO CUTE I'M HAVING HARDCORE SHIPPER FEELS RIGHT NOW HARUXRIN

  16. Akito October 23, 2013 7:08 pm

    Rin x Haru! X3 es la mejor pareja de Free! a mi parecer >3<!

    • Anonymous October 23, 2013 7:59 pm

      Im taking spaniSh class ok im trying to decode your comment

    • dummy July 21, 2014 5:51 am

      si!!! es super linda y divertida, rin es tan adorable y guapo

  17. VampireKnight October 21, 2013 10:26 am

    CUUUUUTTTTEEEEEEE!!!! KAWAII RINS TEEETH ARE VERY SHARP!!!

  18. Miara September 28, 2013 4:03 pm

    Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! :D

  19. SamuraiSx September 28, 2013 1:22 pm

    waaaaaaaaaaaaa best Haru x Rin doujinshiiiii :333333 mfg that as soo www aawawawawwa :3 my feeelllls >_< Rin is such perfect uke btw xD

  20. Miharu September 24, 2013 5:38 pm

    I don't really know Free!, but this was cute ^///^

    • SamuraiSx September 28, 2013 1:04 pm

      eeeehhh??? WATCH FREE~!!!! immediatelly :) its beautiful anime ~~

People are sharing things

What Was The WORST Period of Time in Your Life
10th grade these group of girls harrassed me everyday. They tried to fight me, posted d...
What Was The WORST Period of Time in Your Life
Well for me there isn't a worst period I see all my memories equally maybe in the past I w...
What's your worst fear?
I am scared of a lot of things T_T -bugs - bridges - elevators - dieing alone - never exp...
What Was The WORST Period of Time in Your Life
uhmmm. It was when I saw the kurosaki tasuku aka DAISY of my life. Then he became my boyfr...
Do people you personally know know that you read Yaoi?
Of course! I always explain what a seme and Uke mean especailly when we talk about the LGB...

People are doing

did stay at home for several days

I'm always busy on college so whenever I have free time/holiday I prefer to stay home... more precisely stay in my bed.

1 days ago
did stay at home for several days

Hahaha. You guys wouldn't even want to know the longest time I stayed at home.

1 days ago
did listen to j rock or j pop

I'm more toward anime songs. I really like Aimer and Nano and other random jpop singer.

1 days ago

They read this manga

  • Alexis Corbinblood already read   2015-08-06 23:41 marked
  • Weavr already read   2014-08-19 05:38 marked
  • Miku01Hatsune already read   2014-08-29 18:07 marked
  • Kyo already read   2014-09-06 19:33 marked
  • L-chan already read   2014-10-09 22:42 marked