...¿tendremos más capítulos? Esperaré, soy buena haciéndolo ╥﹏╥.
I mean, imagine Jaekyung being the one under the aphrodisiac effects... I can't (⊙…⊙ )
Dan would be dead already
...¿tendremos más capítulos? Esperaré, soy buena haciéndolo ╥﹏╥.