Sorry, guys! During system maintenance, some functions like comment are unavailable.
Since no fellow Greek decided to answer I'll do the deed so:Είμαι μια άχρηστη πουτάνα που δεν αξίζει τον αέρα που αναπνέει   1 reply
03 06,2021